sâmbătă, 15 octombrie 2011

TeIubesc:*

♥Te iubesc pentru ca doar tu imi alungi singuratatea intr-o lume plina si aglomerata.Te iubesc pentru ca, fara tine e greu si nu ma pot regasi.♥Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne.♥Te iubesc pentru simplele banalitati pe care le faci, te iubesc pentru ca bei apa, pentru felul in care te incalti, pentru felul in care porti diferite obiecte.♥Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi,imbratisezi…♥Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete..♥Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine, triste cand lipsa ta umbreste zambetul meu…♥Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala.♥Te iubesc pentru ca esti totul meu.♥Te iubesc pentru viitorul meu, al nostru..♥Te iubesc cand te alinti, te ador cand imi vb.♥Te iubesc pentru a tot ce esti, realizezi sau nu.♥Te iubesc in mod obsesiv…♥Te iubesc in mod patetic…♥Te iubesc orbeste…♥Te iubesc .Stii ce? ♥Te iubesc si pentru simplul fapt ca existi.♥♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu