miercuri, 19 octombrie 2011

Statusuri . Cuvinte adevarate. VIATA REALA!


  • Nu-mi spune ca ma iubesti decat daca cu adevarat ma iubesti,pentru ca s-ar putea sa fac o nebunie si chiar sa cred asta."
  • Cand zic gata,pai chiar e gata! N’o sa sterg tot ca sa’ti iert fapta! Sunt solutii. Exista mereu alta. Imi pare rau doua zile Dupa care gata! Uit trecut! Uit timp pierdut! Uit sentimente! Uit tot! Da’ nu uit de antecedente. Trec peste orice momente!
  • Ce e o amintire ? Nu e nimic ! Nu o poti vedea , nu o poti auzi , nu o poti atinge si totusi e atat de mare incat n-ai puterea de a o distruge sau a o uita.
  • Am ramas la fel de inocenta. diferenta este ca acum nu imi mai este frica de aparente . Iubesc pe cine ma iubeste.
  • Poti sa vopsesti cioara-n alb,tot nu-i porumbel...La fel cum nu va fi niciuna ce-am fost eo pt el!!
  • Pasiunea te face să nu mai mănânci, să nu mai dormi, să nu mai munceşti, să fii împăcat.
  • Diferenţa dintre infidelitatea celor două persoane este foarte reală, încât o femeie indrăgostită poate ierta infidelitatea. Lucru imposibil pentru un bărbat.
  • N-au ramas decat amintiri , tu te-ai schimbat.M-ai facut sa plang prea des , am renuntat.N-au ramas decat pozele pe care le-am pierdut , o data cu gandul ca mai demult te-am avut.
  • Ea cand e suparata, nu te injura. Ea pur si simplu nu se uita la tine, nu iti vorbeste, nu te asculta. Te face sa te simti "zero" in fata ei. Nu te considera. Indiferenta devine cea mai buna prietena a ei.
  • Spui punct`. Dar Nu se termina Niciodata`! Pentru ca Te atrage ca nici O alta fata`!
  • Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult îţi sunt luaţi prea repede…
  • Si cu toate ca am pus punct spunand ca s'a terminat sufletul va spune'n gand: "n'am uitat"
  • Fii sincer. Ti-e dor. Am dreptate? pentru ca atunci cand ai fost cu mine am trecut prin toate!
  • Cu indiferenta ta m-ai facut si mai tare.Acum nu-ti convine...Dar incet,incet calc pe urmele tale.Si abia astept sa vezi si tu ca indiferenta doare...
  • Realitatea-i mult prea dura atunci cand dai de greu visele se spulbera chiar daca iti e bine nu mai zambi mereu"
  • Minti ieftin si prost,iti stiu replicile pe de rost. Ce urmeaza sa spui iti zic eu dinainte. Mereu ai incercat sa ma faci din cuvinte. Am fost si voi ramane mereu aceasi fata cuminte cu ganduri rele in minte…
  • Cel care te iubeşte atunci când toţi te dispreţuiesc iţi este prieten adevărat
  • Nu exista idei gresita , doar drumuri alese prost, Nu exista nu pot , doar nu gasesc nici un rost Nu exista moarte, doar cea mai simpla cale de scapare Nu exista plictiseala doar distractie in declin.
  • Zambesc atunci cand se intalnesc,plang cand se cearta,dar indiferent de fapta,ei se iarta si se`mpaca!
  • Ti-a zis ca nu se mai poate? NU o lasa sa plece. Stii ca ea este singura care te intelege. Iuubestee`o. Fa`o sa uite ca ai fost
  • Am învăţat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta.
  • Un prieten este cineva care te ştie pe dinafară şi încă-i mai place ce vede.
  • Noaptea trecuta o lacrima mi s-a prelins pe obraz; am intrebat-o : " De ce ai aparut? Mi-a raspuns : "Este cineva atat de special acolo, in ochii tai, asa incat nu mai era loc si pentru mine
  • Oricand putem sa spunem, ca ne stim din todeauna...In momente grele ne-am intins una alteia mana
  • Femeile vor sa fie iubite , sa fie ascultate , sa fie dorite , sa fie respectate , sa fie cautate , sa fie considerate de incredere si , uneori , doar sa fie tinute in brate..
  • Ce usor e sa-i faci pe oameni sa creada o minciuna si ce greu e sa le-o scoti din cap !
  • Vreau un baiat al carui zambet sa ma topeasca, un baiat care sa ma stranga tare in brate, un baiat care sa se uite in ochii mei fara a`mi spune nimic iar eu sa inteleg totul
  • Am învaţat că este prea greu să-ţi dai seama unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.
  • Tu ai sa strigi eu n-am s-aud.Tu ai sa plangi eu am sa rad.Dar nu vreau sa uiti ca f0st candva Intamplator in viata ta O inima ce te iubeaa...
  • Sa tii la cineva este usor dar sa faci pe cineva sa tina la tine este greu!
  • Nu merita sa plangi pentru nimeni ! Iar cel care merita, nu te va face sa plangi"
  • Printre buze spune "Iar te simt,nu mint"Nu crede,minte,nepăsarea ta o face să creadă că simte Sunt doar simple cuvinte. Nu te lăsa dus de val, spune-i că viata merge înainte. Ţine minte că lacrima de adevăr e rece.
  • Tine minte ca o lacrima adevarata e rece.La fel ca si timpul care nu mai trece. Am, doar simple regrete.Iar ce-a fost intre noi .False sentimente
  • Fii atent la persoana iubita pentru ca intr-o zi vei putea pierde un diamant cautand pietricele"
  • Poate am aere'n cap asta e doar problema mea nu poti sa ma suporti asta e doar problema ta nu ma cunosti nu mai comenta ai grija d viata ta nu d a mea"
  • Daca ar fi totul exact asa cum iti doresti,nu ai mai avea pentru ce sa lupti,sa speri si sa iubesti !
  • Am vrut sa scriu pe zapada "te iubesc",dar a continuat sa ninga si nimeni,niciodata n-o sa stie ce au scris infriguratele mele degete,nimeni in afara de mine.
  • Imi place cum zambesti. Imi place cum iubesti perfect! Imi place cand gresesti. Ca-mi place cum ma faci sa te iert.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu